Abuzul de multivitamine este direct legat de cancerul de prostatÄ, a demonstrat un grup de cercetÄtori americani.
O utilizare normalÄ de multivitamine nu implicÄ nici un risc pentru declanÅarea unui cancer de prostatÄ însÄ dacÄ se administreazÄ aceste adjuvante nutriÅ£ionale de mai mult de Åapte ori pe sÄptÄmânÄ riscul creÅte extrem de mult faÅ£Ä de cei care nu folosesc multivitamine. Riscul este cel mai mare pentru bÄrbaÅ£ii care au un istoric de cancer de prostatÄ în familie Åi foloseÅte seleniu, beta-caroten sau zinc.
Studiul a fost efectuat în SUA pe durata a 5 ani asupra a 295.344 de bÄrbaÅ£i înscriÅi la Institutul NaÅ£ional pentru Cancer din Bethesda.
|
|
||
| {mos_sb_discuss:24} | Acest articol a fost citit de {moshits} ori. | |
| < Anterior | Următor > |
|---|





